Isnin, 28 April 2014

kaki langit - 261.


























kehilangan sebuah nama
meski wajah terpampang megah
dan aku akur pada titah
bahawa kau telah meludah
apa lah ada pada aku
kurus kering langsung tak teringin
usahkan menjeling apa lagi berpaling
ke arah aku yang tersumbing
sudah lah aku yang lemah
tak sedar diri nak menambah
walau aku berniat indah
untuk anak masa depan yang cerah.

ahh...
aku yang tak sedar diri
rumah kata pergi 
kubur kata mari
maaf aku pohoni 
dari kamu yang bakal berhijrah.

b.tan.
28.04.2014.
12.10pm.
kemayan.

* maaf...sajak emosi di atas tiada kena mengena dengan sesiapa apa tah lagi kita...
* ia hanya curahan perasaan aku saja tika dan ketika ini... heheehhe...
* alhamdulillah kita dah sembuh dan ok... senang aku mendengarnya..
* pasal bl tu...aku pun tak tahu kena ia menyepi... 
* mungkin ia sibuk kot....hahahah... alasan yg lapuk tapi tak lekang dek panas.
* gambar di tepian jalanan lagi...waktu pagi balik dari usim menuju ke 
  muara tiang dulu ditahun 2013.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan