Jumaat, 21 Mac 2014

kaki langit - 248.



























ku biar saja mentari mengintai dan menutup wajah
pada senja yang suram sedang aku terburu di kejar waktu
dalam menatap wajah mu di kaki langit seusai
beburung kembali ke peraduan yang sepi tanpa teman
untuk bermimpi pada malam yang tidak pernah mengerti
kenapa aku berlalu sendiri setelah kau aku hampiri lagi.

                                                                                                                                                          sayang
.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................sayang itu masih di situ aku tahu.

b.tan.
21.03.2014.
kemayan.
11.25am.

* aku tak main block-block ni...
* gambar 2012 lagi... tak tahu bila nak habisnya... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan